ویرا
خانه / زیرانداز جاجیمی / پخش زیرانداز جاجیم ارزان | عرضه کننده باکیفیت ترین آن در بازار های جهانی

پخش زیرانداز جاجیم ارزان | عرضه کننده باکیفیت ترین آن در بازار های جهانی

در ایران چندین تولیدی زیرانداز جاحیم فعالیت می کنند و محصولات را با کیفیت ها، طرح ها و رنگ های مختلف به بازار ارائه می کنند. وجود این تولید کنندگان متعدد سبب دسترسی بیشتر و بهتر مشتریان به مراکز پخش زیرانداز جاجیم ارزان می شود و در نتیجه این دسترسی، خریدی راحت تر و باب میل را پیش روی آن ها قرار می دهد.

پخش زیرانداز جاجیم ارزان | عرضه کننده باکیفیت ترین آن در بازار های جهانی

خرید زیرانداز جاجیم به صورت مستقیم در بازار های جهانی

خرید زیرانداز جاجیم به صورت مستقیم در بازار های جهانیزیرانداز جاجیم از کهن ترین و بهترین نوع زیر انداز در ایران است که در نقاط مختلف کشور یافت می شود. شما می توانید برای خرید زیرانداز جاجیم به صورت عمده مستقیما با تولید کنندگان این محصولات در بازار های مختلف در ارتباط باشید.

شهر های مختلفی در ایران انواع جاجیم را ارائه می دهند که از جمله مشهور ترین های آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • اصفهان
  • تبریز
  • یزد
  • کاشان
  • و . . .

هر کدام از شهر های ذکر شده طرح ها و نقشه های مخصوص اقلیم خود را دارند و شما می توانید این محصولات را از طریق بازار اصلی هر کدام از این شهرها تهیه فرمایید.

البته که ایران تنها تولید کننده محصولات نیست و کشوری مانند چین نیز سعی در تولید این محصول دارد در نتیجه نمونه های خارجی و غیر بومی زیر اندازهایی با طرح جاجیم نیز در بازار جهانی یافت می شوند. 

ارائه زیرانداز جاجیم با قیمت پائین

ارائه زیرانداز جاجیم با قیمت پائینارائه زیر انداز جاجیم با قیمت های متفاوتی در شهر های مختلف انجام می شود. یکی از دلایل تفاوت قیمت این محصولات بافندگان هر شهر هستند. البته که گاهآ قیمت ارزان زیرانداز، تبلیغی به منظور فروش بیشتر این محصولات نیز هست.

باید بدانیم که قیمت این محصولات به طور کامل  بسته به تراکم بافت شان است به این ترتیب که هرچه تراکم بافت کمتر باشد، قیمت پایین تر خواهد بود.

طرح های اصفهانی و تبریزی به دلیل شلوغ بودن طرح قیمت بیشتری نسبت به جاجیم هایی با طرح خلوت تر استان یزد دارند. زیر انداز ها با توجه به تعداد رنگ و اندازه طول و عرض انها نیز قابل قیمت گذاری هستند. جاجیم هایی با عرض و طول کمتر و تعداد رنگهای کمتر قیمت ارزان تری نسبت به سایرین دارند.

اگر شما قصد خرید جاجیم با قیمت  پایین را دارید حتما باید به محصولات بافت شهر یزد و تبریز مراجعه کنید. شهر تبریز به خاطر نزدیک بودن بیشتر در مرز ایران زیر اندازهایی با قیمت مناسب تر را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش زیرانداز جاجیم به صورت عمده در بازار

فروش زیرانداز جاجیم به صورت عمده در بازارفروش زیرانداز جاجیم به چند روش انجام می شود:

  • فروشگاه های اینترنتی: فروشگاه های اینترنتی با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت های مختلف فروش محصولات را به صورت غیر حضوری انجام میدهند. این فروش امکان ارائه محصولات به صورت عمده و تکی را دارد. 
  • فروشگاه های سطح شهر: هر کدام از این فروشنده ها با یک یا چند بافنده قرارداد کار دارند و در نهایت درصدی از فروش محصولات را به بافنده پرداخت می کنند.
  • بافنده های شخصی: این روش فروش کاملا به صورت مستقیم بوده و هیچ واسطه ای ندارد و از قیمت پایین تری نیز برخوردار هست اما توجه داشته باشید که خرید عمده از این فروشنده ها زمان بر می باشد.

عرضه کننده زیرانداز مسافرتی در تبریز

عرضه کننده زیرانداز مسافرتی در تبریزیکی از بهترین و اصلی ترین شهر های عرضه کننده و پخش زیرانداز مسافرتی، شهر تبریز می باشد. و این شهر از جمله صادر کنندگان محصولات نیز هست. کاربرد این جاجیم ها در میان عشایر و ایالات تبریزی بسیار زیاد است به همین خاطر بافندگان متعددی برای آن در این شهر وجود دارند.

جاجیم های بافت تبریز در ابعاد مختلفی وجود دارند که معمولا در ۶ تا ۸ رنگ و در اندازه هایی با عرض ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر و طول ۵۰ متر یافت می شود. 

مراکز پخش زیرانداز جاجیم با کیفیت مطلوب

مراکز پخش زیرانداز جاجیم با کیفیت مطلوبهمانطور که گفته شد مراکز پخش زیر انداز جاجیم با کیفیت بالا در شهر هایی مانند اصفهان، تبریز، یزد، و شیراز وجود دارند. بسیاری از خریداران این محصولات به صورت مستقیم، به بازار های اصلی این استان ها مراجعه می کنند اما بعضی از خریداران، خریدارانی هستند که قصد خرید به صورت عمده و فروش جزیی محصولات را دارند.

در هر دو صورت باید بدانیم که به منظور خرید انواع حاجیم با کیفیت مطلوب پیش از خرید می بایست موارد مختلف را بررسی و مقایسه کنیم و سپس از نتیجه گیری نهایی اقدام به سفارش و خرید کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

مطلب پیشنهادی

صادرات و فروش زیرانداز جاجیمی | پرفروش ترین آن در بازار های جهانی

صادرات و فروش زیرانداز جاجیمی را شرکت های گوناگون انجام می دهند. تولیدی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، پرفروش ترین آن در بازارهای جهانی را ارائه می دهند.

پاسخی بگذارید