ویرا
خانه / زیرانداز مسافرتی / فروشگاه زير انداز مسافرتی

فروشگاه زير انداز مسافرتی

فروشگاه زير انداز مسافرتی

برای خرید زیر انداز های مخصوص سفر و تفریح و گردش و کوهنوردی باید به سراغ فروشگاه زير انداز مسافرتي بروید. در فروشگاه زير انداز مسافرتي انواع زیر انداز های برزنتی، پارچه ای، حصیری و پلاستیکی و جاجیم به فروش می رسد. همه تولیدکنندگان زیر انداز های سفری خود دارای حداقل یک فروشگاه زير انداز مسافرتی هستند. البته هر سایت اینترنتی مربوط به یک تولید کننده داخلی نیز خود یک فروشگاه زير انداز مسافرتي به صورت اینترنتی محسوب می شود.

برای فروش عمده تماس بگیرید 03136939999

هر فروشگاه زیر انداز مسافرتی چه به صورت حضوری باشد چه به صورت اینترنتی معمولاً بیش از یک نوع زیر انداز در جنس های مختلف دارد. برخی از فروشگاه های زیر انداز مسافرتی مانند فروشگاه های صنایع دستی و سوغات مخصوص شهر ها در جاده های بین شهری قرار دارند. برخی دیگر از این فروشگاه ها نیز در آستانه ورود به تفریح گاه ها و مناطق طبیعت گردی و گردشگری واقع شده اند. تا بتوانند در همان محل برای مسافرینی که نیاز به زیر انداز مسافرتی دارند، زیر انداز مناسب و مورد نیاز آن ها را تامین کنند.

برخی از انواع فروشگاه زیر انداز مسافرتی صرفاً فروشنده و توزیع کننده زیر انداز های مسافرتی هستند و خود تولید کننده نیستند. در این گونه موارد قیمت زیر انداز های مسافرتی عرضه شده توسط این فروشگاه ها معمولاً یک مقداری بالاتر از فروشگاه های وابسته به تولیدی های زیر انداز مسافرتی است. بنابراین اگر به دنبال قیمت مناسب و پایین برای خرید زیر انداز مسافرتی مورد نیاز خود هستید. بهتر است از فروشگاه هایی خرید کنید که فروشگاه تولیدی خود هستند. تا زیر انداز مسافرتی مورد نیاز خود را با قیمت های تولیدی خریداری کنید.

مناسب ترين زير انداز مسافرتی

مناسب ترين زير انداز مسافرتي برای اقلیم های سردسیر و گرمسیر و کاربری های مختلف خانواده ها، تعریفی متفاوت دارد. برای مثال مناسب ترين زير انداز مسافرتي برای مناطق سردسیر زیر انداز های جاجیم و ضخیم و چند لایه هستند.که اجازه نفوذ سرما و رطوبت را از سطح زمین به بدن انسان نمی دهند. به همین نسبت مناسب ترين زير انداز مسافرتي برای شهر های گرمسیری و خشک کشور، زیر انداز های حصیری و پلاستیکی هستند که خنک و سبک بوده و مانع از نفوذ گرمای زمین به بدن فرد می شوند.

به علاوه برای کاربری های مخصوص ورزشی و یوگا در طبیعت نیز زیر انداز های تک نفره اسپان باند یا از جنس فوم های پلاستیکی مناسب تر هستند. همچنین برخی کوه نوردان نیز ترجیح می دهند که از زیر انداز های برزنتی جهت سفر های کوه نوردی خود استفاده کنند که هم بسیار سبک هستند و هم فضای بسیار کمی را در داخل کوله پشتی آن ها اشغال می کنند. به همین صورت زیر انداز مناسب برای نمازگزارانی که در نماز های جمعه یا نماز اعیاد شرکت می کنند، زیر انداز های مخصوص جاجیم است که هم فضای کمی را به هنگام تاشدن اشغال می کنند و هم دارای کیف مجزا جهت حمل و نقل آسان تر زیر انداز هستند.

خرید مناسب ترين زير انداز مسافرتی

به همین ترتیب با توجه به نوع کاربری خود و یا اقلیمی که در آن زندگی می کنید. می توانید اقدام به خرید مناسب ترين زير انداز مسافرتي برای خانواده خود کنید. البته در خرید مناسب ترين زير انداز مسافرتي مواردی نیز به صورت کلی وجود دارد که خوب است در نظر گرفته شود. برای مثال بهتر است برای هر نوع اقلیمی زیر انداز ضد آب و ضد رطوبت خریداری کنید. چون حتی در اقلیم های گرمسیری نیز مسافرت هایی پیش می آید که بخواهید در مجاورت آب رودخانه اقدام به نشستن و استراحت کنید. بنابراین برای این موارد بهتر است حتماً زیر انداز های مسافرتی خود را ضد آب انتخاب کنید.

نکته بعدی به هنگام خرید مناسب ترين زير انداز مسافرتي، ضخامت و استحکام زیر انداز و چند لایه بودن آن است. مسلم است که هر چه زیر انداز مسافرتی شما دارای لایه های بیشتر و ضخامت بالاتری باشد. کارایی بهتری دارد و عایق بهتری برای سرما و رطوبت است. همچنین ضخامت بیشتر زیر انداز مسافرتی به معنی محافظت بیشتر و بهتر آن در مقابل تیزی سنگ های طبیعت و ناهمواری های سطح زمین است.

نکته دیگر در مورد خرید مناسب ترين زير انداز مسافرتي، قابلیت شست و شوی آن است.  به دلیل مجاورت زیر انداز های مسافرتی با سطح زمین و خاک و طبیعت و برخی اوقات گل و لای کنار رودخانه ها، مهم است که زیر انداز کاملاً قابل شست و شو باشد. همچنین هر چه مقاومت زیر انداز در برابر شست و شو بیشتر باشد. بهتر است و عمر مفید آن بالاتر می رود.

فروشگاه زير انداز مسافرتی تولیدی ویرا سفر

با توجه به معیار ها و موارد ذکر شده، تولیدی ویرا سفر یکی از بهترین و با کیفیت ترین فروشگاه های زير انداز مسافرتي در داخل ایران است. چرا که زیر انداز های مسافرتی تولیدی ویرا سفر هم دارای کیفیت بالا و هم قیمت مناسب و تولیدی هستند. فروشگاه زير انداز مسافرتي تولیدی ویرا سفر عرضه کننده زیر انداز های نوع حصیری و پلاستیکی و مدل جاجیم است.که هر دو هم دارای قابلیت شست و شو هستند و هم ضخامت کافی دارند. ضمن این که در ابعاد و متراژ های مختلف نیز تولید می شوند و دارای دسته قابل حمل نیز هستند. هر دو مدل زیر انداز مسافرتی تولیدی ویرا سفر ضد آب بوده و مدل جاجیم آن دارای کیف مجزا جهت حمل و نقل بهتر و راحت تر است.

تولیدی ویرا سفر به عنوان یکی از پیشگامان تولید در عرصه محصولات سفری و زیر انداز های مسافرتی، همواره کلیه استاندارد های دوخت صنعتی را در تولید زیر انداز های مسافرتی خود رعایت کرده است .تا بتواند بهترین و مقاوم ترین زیر انداز های ممکن را برای هموطنان خود تولید کند. ضمن این که تولیدی ویرا سفر هم به صورت تکی و هم به صورت عمده اقدام به فروش زیرانداز های تولیدی خود کرده است. تا خریداران آن در همه رده های خانگی و مصرف کننده تا فروشنده و توزیع کننده و مغازه دار بتوانند از قیمت های تولیدی آن بهره مند شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

مطلب پیشنهادی

تولید زیرانداز جاجیمی مسافرتی با کیفیت | خرید و فروش آن در بازار های داخلی

تولید زیرانداز جاجیمی مسافرتی با کیفیت مرغوب توسط برندها و شرکت های معتبری در کشور انجام می پذیرد و خرید و فروش انواع این ملزومات مسافرتی در بازارهای داخلی در س