ویرا
خانه / زیرانداز حصیری / زیرانداز حصیری مسافرتی | فروش آن به صورت عمده در بازار های داخلی

زیرانداز حصیری مسافرتی | فروش آن به صورت عمده در بازار های داخلی

زیرانداز های مسافرتی یکی از مهمترین لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادرهای مسافرتی و کوهنوردی بر روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از نمونه های پرتقاضا این محصول زیرانداز حصیری مسافرتی  می باشد که کارگاه های تولیدی زیادی به تولید این محصول پرداخته و به صورت عمده و خرده در بازارهای داخلی به فروش می رسانند.

زیرانداز حصیری مسافرتی | فروش آن به صورت عمده در بازار های داخلی

عرضه کننده زیرانداز حصیری مسافرتی باکیفیت

عرضه کننده زیرانداز حصیری مسافرتی باکیفیتعرضه کننده زیرانداز حصیری انواع زیرانداز از جمله؛ زیرانداز حصیری مسافرتی، زیرانداز مسافرتی ضد آب، زیرانداز حصیری مسافرتی ضخیم و زیرانداز پیلاتس و… با بهترین کیفیت در اندازه ها و ابعاد مختلف عرضه می کند. در ورزش های هوازی، یوگا و پیلاتس که بیشتر حرکات به صورت نشسته انجام می گیرد باید از زیرانداز مخصوص استفاده کرد. از جمله این زیرانداز ها، زیرانداز پیلاتس می باشد که جنس آن از فوم TPE که بسیار نرم، سبک و قابل حمل است تولید می شود. قیمت زیرانداز پیلاتس با توجه به کیفیت و اندازه آن در بازار متغییر می باشد. الیاف پلاستیکی به کار رفته در زیرانداز های حصیری ضدآب بوده و در برابر سایش با خاک و چمن و… مقاومت زیادی دارند. از ویژگی های این زیرانداز ها می توان به دور دوزی لبه های آن اشاره کرد که مانع از خارج شدن حصیرهای بافته شده می شود و به حفظ کیفیت اولیه محصول کمک می کند. ویژگی دیگر آن طراحی به صورت ساک دستی می باشد که حمل و نقل آن را آسان می کند.

فروش زیرانداز حصیری مسافرتی به صورت عمده در بازار

فروش زیرانداز حصیری مسافرتی به صورت عمده در بازارکارگاه های تولیدی با استفاده از نمایندگی هایی که دارند فروش زیر انداز حصیری مسافرتی به صورت عمده در بازار انجام می دهند. در شهر تهران و اصفهان تولیدی های زیادی وجود دارد که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. خرید به صورت عمده از این نمایندگی باعث کاهش هزینه ها می شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه دلال و واسطه نمی باشد. انواع زیادی زیرانداز حصیری مسافرتی ارزان در بازار موجود می باشد که بنا به نیاز مشتری در ابعاد مختلف با رنگبندی متفاوت تولید می شوند. زیرانداز های حصیری در برابر نور خورشید و رطوبت تغییر رنگ نمی دهند و بافت رنگارنگ آن رنگدهی ندارد و دارای تثبیت رنگ با دوام و طول عمر زیاد می باشد. زیرانداز های حصیری از نوارهای پلاستیکی توخالی درست شده اند این نوارها سبک می باشند و به کمک هوای کمی که در داخلشان وجود دارد نرمی و انعطاف برای زیرانداز به وجود می آورد.

فروشنده زیرانداز حصیری در کشور

فروشنده زیرانداز حصیری در کشورفروشنده زیر انداز حصیری در کشور انواع زیرانداز حصیری با قیمت های متنوع در رنگ، جنس و اندازه مختلف به بازار عرضه می کند. همچنین امکان صادرات این محصول نیز به کشورهای دیگر وجود دارد و به کشور های همسایه صادر می شود. فروش زیرانداز حصیری مسافرتی از طریق فروشگاه های آنلاین از هر لحاظ برای مشتری بهتر می باشد. این امکان برای مشتری وجود دارد که با صرف کمترین هزینه و وقت به انواع مدل های زیرانداز دسترسی پیدا کنند و به صورت عمده و جزئی خریداری کنند. کارخانجات تولیدی با بهره گیری از بهترین مواد و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انواع زیرانداز را با کیفیت های متفاوت تولید و بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. اما نمونه های وارداتی این محصول در بازار نیز بسیار یافت می شود که از انواع زیر انداز حصیری با کیفیت های متفاوتی می باشد.

نمایندگی پخش انواع زیرانداز مسافرتی

نمایندگی پخش انواع زیرانداز مسافرتیبا استفاده از شبکه گسترده اینترنت به آسانی می توان نمایندگی های پخش انواع زیرانداز مسافرتی را جستجو کرد. اکثر این نمایندگی ها دارای فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشند که انواع زیر انداز حصیری در ابعادمختلف با کیفیت متفاوت عرضه می کنند. همچنین کارگاه های تولیدی در اکثر شهر نمایندگی پخش و فروش محصول دارند که با مراجعه حضوری نیز می توان از این نمایندگی ها خریدی مطمئن انجام داد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

مطلب پیشنهادی

فروشگاه زير انداز مسافرتی

فروشگاه زير انداز مسافرتی برای خرید زیر انداز های مخصوص سفر و تفریح و گردش و کوهنوردی …

پاسخی بگذارید